Punknizze Antizze Baranizze

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Baranizze - 29 maj 2010 17:00

Loke sitter med bokstavskex och berättar vad bokstäverna heter... Han är imponerande i både sitt kexätande och bokstavsuttydande...

Av Baranizze - 29 maj 2010 16:49

 

En ganska lugn dag med Loke och ändå är jag helt slut. Först åkte vi ner till centrum för att handla lördagsgodis till pöjken och krabbklor till sambon som kommer hem från Rhodos på söndag. Har försökt att fixa skjuts till henne men ännu inte lyckats. På stan hörde brorsan av sig och funderade på ett gemensamt ryck till ICA Maxi. Behovet fanns och jag sa att det går väl an. Farmor plockar lillkillen efter att jag bjudit på en pasta- och köttfärsröra av det enklare slaget. I butiken hittar vi en morsdag present till kortet Loke köpte häromdagen och Micke köpte ett set för sandlådan (se ovan). Funderade på att skicka ett sånt sätt till lite folk jag arbetat med eftersom de håller en ganska låg sandlådenivå, men så kom jag på att de förmodligen inte skulle kunna hantera det.


Lotta har tappat sin ring. Jag hoppas att det inte bökar till det för ödet och att min förtrollning över henne släpper. (Jag hade i hemlighet lagt in en förtrollning i själva ringen).



Av Baranizze - 29 maj 2010 00:20

Om en vecka, dvs den 4 juni, har vi fått en spelning i Snövits källare på kort varsel. Vi blir varma vetekuddar för Prins Carl och Sir Reg. Egentligen har vi väl spelat lite för mycket i Stockholm men det verkar kul och jag tror att vi kanske kan välta en och annan ko. Snövit ligger på Ringvägen 147 i Stockholm och The Rummies kliver på halv åtta. Tidigt som fnnnn.... VÄLKOMNA SOM FAN!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards