Punknizze Antizze Baranizze

Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

Here in the city (till Charlotte)

Av Baranizze - 7 juni 2010 19:42

You were flying as I were walking

you had a cell and you were talking

You moved your hand and moved your wrist

I dreamed we played, I dreamed we kissed


I feel, I talk, I know, I walk

but I never saw anything so pretty

here in the city, here in the city


The day was shining, oh so nice

I fell in love with your sparkling eyes

I didn't really have a choice

I fell in love with your tender voice


I feel, I talk, I know, I walk

but I never saw anything so pretty

here in the city, here in the city


And then I knew that you were mine

How could it be, you are so fine

I couldn't talk but I wanted to say

That is was the finest day


I feel, I talk, I know, I walk

I've got the best good looking kitty

here in the city, here in the city





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Baranizze - 25 juni 2010 21:57

Nu är jag precis hemkommen från min semester med brorsan i Dublin. Det blev tre kvällar och en hejdlöst massa öl. Och lite turistande. Allt var kanon! Dock så fanns det en del av mig som fortfarande ville hem. Suck. Nåja, jag ska väl tillbaka dit ige...

Av Baranizze - 13 juni 2010 18:11

Det har varit tunga dagar, och tungt är det än. Det går upp och ner. Men ni ska veta, ni som sett alla mina inlägg, dikter och verser att det inte finns lika mycket dramatik i det hela som mina känslor återspeglar. Ja, det känns som jag skriver och i...

Av Baranizze - 13 juni 2010 11:46

En till liten vers som handlar om hur jag osmidigt klarar av att förlora sådant som betyder så mycket...   Det gnistrar och sprakardär drömmarna spira Jag har förlorat min kärlek den spröda och skira   Jag har förlorat det hopp vi söka ...

Av Baranizze - 12 juni 2010 03:44

Jag vet inte vad det är med mig. Kan man ha en sådan stark känsla av ensamhet? Hur som helst är det en natt jag inte önskar något. Smärtan är ofantlig. Varför? Jag har ingen direkt förklaring. Saknad? Ja, men inte så till den milda grad. Det har jag ...

Av Baranizze - 12 juni 2010 03:26

My love is true and deepbut I am nothing in this placeMy heart is breaking upas I look at the picture of her faceHer eyes is looking backbur her soul has turned awayI know that she can love meanother time, another dayI am the one that wanderslonely t...

Ovido - Quiz & Flashcards