Punknizze Antizze Baranizze

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Baranizze - 30 maj 2010 13:47

Det har varit en mycket trevlig vecka men så otroligt mer krävande än en dag på jobbet. Mest för att man är med en 2,5 årig, charmig, alltför livfull Loke HELA tiden. Jag har haft en kanonvecka och vi har haft det jättemysigt. Det ska bli skönt att få hem sin Lotta för det har varit tomt utan henne här. Hon saknas mig när hon inte är "på plats" alldeles intill. Hmmm... får jag skit från feministiskt håll när jag formulerar mig så tänker jag ignorera det, för ni som känner mig vet vad jag menar.


Flight DK158 landar 16.50 på Arlanda. Reene messade mig för hon har som plan att hämta dem. De tror att de ska få åka tåg och tåg och krångla hem. Hade velat följa med och stå där med Loke, men har ingen bilbarnstol. Synd.


Loke har hjälpt mig att plocka undan lite. Det var inte så mycket för vi har ju knappt varit hemma. Han har dammsugit och vaskat golvet. (Det blev ganska så blött, hehe...) Nu hörde han barn på gården och blev alldeles vimsig av lycka. Jag får väl gå ut en sväng...


Innan jag plockade undan och diskade så sken solen och när jag var klar så regnade det. Nu skiner solen igen. Ja, man står väl där ute och får en hin vatten på sin av nån rackare där uppe med en förkärlek till practial jokes...



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards