Punknizze Antizze Baranizze

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Baranizze - 24 maj 2010 07:00

God morgon. Måndag igen. Jag är trots detta inte på väg till kontoret, vilket känns underligt. Jag är hemma med min son denna vecka, då Charlotte tog med sig solen och åkte ner till Rhodos. Det ser ut att bli en fin dag, klockan är sju och solen börjar redan trycka på lite i ett försök att värma upp en värld som alltför länge har plågats av vinterns stenhårda grepp.


Loke, som brukar krångla på nätterna hade lite svårt att somna igår. Saknade sin mamma. Det gick bra till slut. Däremot sov han hela natten utan knorr och vaknade strax innan 6 med krav på uppmärksamhet, välling och ett litet byte. Han sa helt enkelt "heeeeeEEEEEJ" med en glad, gäll och beständ röst för att väcka mig.


Idag ska vi till Barnens Hus en sväng där vi ska poppa barnvisor och sedan ska han få följa med till repan och dansa till lite Rummies. Han tycker så mycket om grabbarna i bandet och han tycker om musik så det brukar fungera riktigt bra. Tyvärr blir det lite sent för det mesta, så det är inte så ofta han hänger på.


Då kör vi. Ny dag. Nya utmaningar...



Tveksam


Ja, det ser väl ut och passa jättefint. Min Lotta gör sig bra som "bonnmora", hehe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards