Punknizze Antizze Baranizze

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Jaha, hon tog med sig solen

Av Baranizze - 23 maj 2010 07:46

Jag tror minsann Lotta tog med sig solen när hon stack till Rhodos i morse för nu är det blött, det riktigt öser ner. Mina fläckar protesterar lite vingligt men Humiran håller smärta, klåda och skit på mattan. Glömde sprutan i torsdags. MÅSTE komma ihåg den idag. Lilla Loke och jag har precis ätit lite ägg och bacon. Så blir det när man lämnar karlarna för sig själva...


Har varit vaken sedan 4 och ska till och försöka förbereda lite inför en presentation jag ska göra idag för en ideell förening. Amanda är snäll och tar Loke (hmmm, hon får betalt :)). Jag tror nog hon hade ställt upp i alla fall.


Jag hade velat gå på Rugby idag. Min dotter Tuva spelar och det hade varit riktigt roligt (bortsett från vädret). Men vi träffas på torsdag så det känns bra ändå och då ska hon visst ha med sig sin kanin. Stackarn. Ska han behöver träffa punkfarfar??

Nu ropar Loke och kaffetarmen så vi hörs...

  
Zzzzzzz - Loke i vagnen för någon månad sen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Baranizze - 25 juni 2010 21:57

Nu är jag precis hemkommen från min semester med brorsan i Dublin. Det blev tre kvällar och en hejdlöst massa öl. Och lite turistande. Allt var kanon! Dock så fanns det en del av mig som fortfarande ville hem. Suck. Nåja, jag ska väl tillbaka dit ige...

Av Baranizze - 13 juni 2010 18:11

Det har varit tunga dagar, och tungt är det än. Det går upp och ner. Men ni ska veta, ni som sett alla mina inlägg, dikter och verser att det inte finns lika mycket dramatik i det hela som mina känslor återspeglar. Ja, det känns som jag skriver och i...

Av Baranizze - 13 juni 2010 11:46

En till liten vers som handlar om hur jag osmidigt klarar av att förlora sådant som betyder så mycket...   Det gnistrar och sprakardär drömmarna spira Jag har förlorat min kärlek den spröda och skira   Jag har förlorat det hopp vi söka ...

Av Baranizze - 12 juni 2010 03:44

Jag vet inte vad det är med mig. Kan man ha en sådan stark känsla av ensamhet? Hur som helst är det en natt jag inte önskar något. Smärtan är ofantlig. Varför? Jag har ingen direkt förklaring. Saknad? Ja, men inte så till den milda grad. Det har jag ...

Av Baranizze - 12 juni 2010 03:26

My love is true and deepbut I am nothing in this placeMy heart is breaking upas I look at the picture of her faceHer eyes is looking backbur her soul has turned awayI know that she can love meanother time, another dayI am the one that wanderslonely t...

Ovido - Quiz & Flashcards